niedziela, 23 października 2016

Formalności przed przeprowadzką

Nikt z nas nie przepada za formalnościami, ale jeżeli przeprowadzamy się, czymś niezbędnym jest to, aby powiadomić o tym odpowiednie instytucje. Pierwszy Urząd skarbowy oddział Gdańsk, ZUS, bank, kasa chorych, firma ubezpieczeniowa, gazowa, zakład energetyczny, kablówka, firma telekomunikacyjna, dostawca Internetu...

Formalności przy przeprowadzce nieliczne ale istotne


Nie powinniśmy zwlekać, ponieważ jeżeli przeprowadzimy się do powiedzmy innego miasta np. na Gdańsk, a pod stary adres zamieszkania przyjdzie wezwanie do powiedzmy urzędu skarbowego, najzwyczajniej w świecie zostanie ono przez nas przeoczone.








Urzędnicy o Tobie wcześniej lub szybciej sobie przypomną 


Wszyscy zdajemy sobie zapewne sprawę z tego, iż z urzędami nie ma żartów. Zresztą nawet nie chodzi o to, aby straszyć urzędami, po prostu powinniśmy przed planowanym terminem przeprowadzki powiadomić wszystkich o zmianie adresu. Nie może dojść do takiej sytuacji, w której jeszcze przed długi okres czasu będziemy dostawali listy na stary adres.

ładunek zabezpieczony zgodnie z przepisami

To będzie tylko strata czasu, nerwów, niejako uprzykrzanie życia nowemu lokatorowi, poza tym ewentualne kary finansowe mogą być spore.

Zapoznaj się również z: